Time of my life - Reisverslag uit Sydney, Australië van marleen21 - WaarBenJij.nu Time of my life - Reisverslag uit Sydney, Australië van marleen21 - WaarBenJij.nu

Time of my life

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Joehoeeeee ( Gerard Joling voice)

Daar zijn we weeeeeer!
Duurde even maar ik heb weer wat schrijf materiaal.

Ik ben nu al over de helft van mijn stage, kan niet geloven dat de tijd zo snel gaat! Ik heb het zo naar mijn zin hier dat ik er niet blij mee ben!
Op stage gaat alles nog hetzelfde, in positieve zin. Ik vind het nog steeds super leuk en ben echt blij met alle collega's en het bedrijf. Ik heb zelfs het gevoel dat ik er veel te kort ben omdat er zoveel te leren valt. Ik zou zo graag alles willen leren maar er zijn zoveel afdelingen dan kan ik netzo goed de rest van mijn leven blijven hahaha.

Zoals ik al aangaf ga ik beginnen met een bijbaantje naast stage,deze week had ik van maandag tot en met woensdag training voor deze baan en dit was super leuk. Alle collega's ontmoet en we zijn allemaal nieuw dus iedereen ervaart hetzelfde en dat maakt het gelijk al best een hechte en gezellige groep! Woensdag gaat het Dakterras open ( capacity sky terrace : +/- 1000 mensen) dus dat wordt onze 'trial' dag aangezien dit nog maar het 2e jaar is. ( sky terrace is only open in the summer)
We hadden onder andere een cocktail class en een spirit class dus we zaten om 11am (ochtend) al aan de drank met zn allen.. Was erg lachen!

T is op dit moment 18.15u en ben net thuis van werk en gelijk mn bed ingekropen want ik ben gister uitgeweest en bed doodmoe haha maar ga vanavond weer dus moet ff powenappen :) morgen 8 uurtjes werken en dan hb ik toch het hele weekend om te slapen! Het wordt zaterdag 27 graden en volop zon so guess what im gonna do!! BEACH!

Vorige weekend ook t zelfde, zaterdag wezen shoppen en zondag heledag strand..

Ik weet niet of ik verteld heb over mijn weekendje weg naar Byron Bay? Maar voor t geval van niet: ik ben 2 weken geleden met Emilia en een vriendin van haar 14uur lang met de bus naar Byron Bay gereist( to the north) en daar een lang weekend verbleven aangezien het op die maandag Labourday was en iedereen vrij was. T was daar super chill en mooie omgeving. Zwaar hard gerelaxed! Daar was ik echt aan toe. Die dinsdag erop sochtends 7 uur terug in Sydney en gelijk door naar t werk was best wel zwaar!! Haha maaar ze hadden me een HALF uur jawel een HALF UUR eerder vrij gegeven! Hahaha..

Morgen ochted gaan we met ons Sales team ontbijten bij een Japans restaurant genaamd; Sokyo , dat is een van onze signature restaurants and zij hebben sinds vorige week een nieuw Ontbijt menu die we gaan uitproberen, LISETTE; je leest het goed, SUSHI als ontbijt!! Hahahah

Btw, ik hoor nu allemaal vogels bleren en dat geluid wat er uit die beesten komt is niet normaal, t zijn net huilende kinderen echt vreselijk! Zul je zien, vorige week dacht ik een uurtje te kunnen powernappen want had zo'n koppijn maar toen dacht een buurman van laat ik maar eens iets in mekaar gaan timmeren 2 uur lang -_- en nu die vogels!!! Haha ik heb ook altijd pech..(B100 Bassie & Adriaan voice)

Nou ben vast van alles vergeten maar ik heb geen zin meer om te typen want op de telefoon is t echt irritant!

Doei lieve mensen, dikke knuffel uit Sydney

  • 23 Oktober 2014 - 09:54

    Tom:

    Super.xx

  • 23 Oktober 2014 - 11:23

    Lissy:

    Hahaha domme drol. Slaap lekker en eet een beetje sushi voor mij!! Linda is trouwens officieel hoocked aan sushi #2, dus zij zal ook jaloers zijn. Xxx GENIET nog even

  • 23 Oktober 2014 - 12:36

    Claudia:

    Geweldig dat je dit allemaal mee kunt maken. Time fly's.... inderdaad. Wordt vast behoorlijk afkicken als je weer in dit kikkerlandje komt. Maar dan kan ik wel mijn dochter weer knuffelen en voeten masseren..... ben je verlost Melany ;)
    Succes verder! X

  • 23 Oktober 2014 - 13:41

    Frank:

    Mmm sushi als ontbijt, klinkt niet gek. Roos en ik gaan 2 november sushi maken bij de onderbuurman/vrouw van Lissetje.
    Veel plezier en tot het volgende reisverslag!

  • 23 Oktober 2014 - 21:00

    Cliff En Linda:

    Ooooo Peen, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. En wat gaat de tijd snel he. Dus genieten zoveel als je kunt. Dikke knuffel, cliff en linda

  • 24 Oktober 2014 - 03:58

    :

    Leuk hoor Frank! Lijkt mij ook leuk om een keertje te doen! Veel plezier :)

    Doe ik zeker Lin en Cliff, lief berichtje (L) Dikke knuffel terug!!

  • 24 Oktober 2014 - 12:43

    Sharai:

    We hebben al geappt haha. Trots op jou!♡♡♡♡♡♡♡

  • 01 November 2014 - 10:11

    Ylona:

    He Leen,

    Zie nu pas dat je een nieuwe blog hebt haha klinkt allemaal super leuk!
    Fijn dat het zo enorm goed gaat xx Geniet van de zon vandaag hier is het ook zonnig maar meer dan de helft minder warm :/

Tags: D heb ove

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sydney

Na 38uur totaal eindelijk gearriveerd!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2015

Update

23 Oktober 2014

Time of my life

22 September 2014

wassuuuupppppp?!

05 September 2014

3rd Blog

23 Augustus 2014

First week

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 2392

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Sydney

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: