3rd Blog - Reisverslag uit Sydney, Australië van marleen21 - WaarBenJij.nu 3rd Blog - Reisverslag uit Sydney, Australië van marleen21 - WaarBenJij.nu

3rd Blog

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2014 | Australië, Sydney

Hello peeps,

Ik zit op dit moment op kantoor maar heb niet zo heel veel te doen aangezien ik alles al af heb(I'm good) dus ik neem de gelegenheid om een nieuwe blog te schrijven. 
Er is weer van alles gebeurd afgelopen weken dus veel om te vertellen, maar ik hou het wel binnen beperkingen, ik moet eerst even goed nadenken wat het ook alweer allemaal was!
*leest ondertussen vorige blog om te zien waar ik de vorige x gebleven ben*

Hahah so funny.. dat appartement in Bondi is dus NIET door gegaan! Heel lang verhaal maar al met al zijn we blij dat we er niet zijn gaan wonen.
Toen dus weer hard op zoek naar een ander appartement en na een week hadden we er 1 gevonden in 1 van de wijken in het centrum van Sydney, echt een top locatie en we hadden er super veel zin in. Al onze spullen ingepakt en een auto gehuurd en naar dat appartement gereden. Vervolgens kom je dus aan en blijkt na een paar uur dat je niet de enige bewoner bent maar er walgelijk veel kakkerlakken in je huis wonen!! Het is inprincipe niet zo erg om wat ongedierte in je huis te hebben, als ze maar weer weg gaan. Deze bleven echter gezellig plakken en na 2 uur schoonmaken kwamen ze nog steeds terug. Woningstichting na 2 dagen gebeld en gezegd dat we er perse uit wilden. Het was echt vies!! Ze liepen over mijn nachtkastje en over mijn ARM!! En ik heb best veel migraine hier dus ik was er ook he-le-maal klaar mee na 2 dagen geen slaap, net als de rest dat was.
Toen hebben we een appartement iets naar het Westen bezocht, wat overigens 10 min van min stageplek af zit, en deze hebben we gelijk genomen. Echt een chill huis, we zijn super blij dat we hier wonen!
Op stage gaat alles heel goed, ik leer steeds meer en krijg meer verantwoordelijkheden. Ik vind het nog steeds heel erg leuk en ik verbaas me nog elke dag over hoe het hele bedrijf eruit ziet en wat je er allemaal wel niet kunt doen. In The Back of House, dat is waar al het personeel rond loop achter de schermen zeg maar, verdwaal ik nog wel eens door al die gangen hahaha. Dan voel ik me zo’n loser!! Maar het is zo groot!
Ik leer steeds meer gezichten kennen en de verschillende afdelingen van het bedrijf en hun taken etc. Het is heel interessant allemaal en iedereen is heel erg druk dus er is altijd wel wat te doen, dit scheelt ook weer want dan gaat de tijd sneller 

We zijn vorig weekend de stad in geweest(Eline, Melanie, James, Annabel en ik) en hebben heel veel gelopen. Ik kan niet omschrijven hoe het er allemaal uitziet hier want daar is deze pagina niet groot genoeg voor. Maar geloof me; amazing!!! Ik wou echt dat jullie het zelf konden zien, en voor degene die het al gezien hebben weten waar ik over praat! Wat een stad!!!
Verder hebben we gewoon elke avond gechillt en leuke dingen gedaan. We hadden een feestje bij een restaurant en het uitzicht was echt geweldig, je keek over de Harbour. Moet wel zeggen dat ik best moe ben elke avond, ik heb het gevoel dat het buiten veel sneller donkerder wordt dan in NL, het is echt in 1 klap donker . Eline en ik zeiden gister nog tegen elkaar, het lijkt wel 24u snachts maar het was nog maar 20u -_-
Het samenwonen gaat goed en volgens mij heeft iedereen het naar zn zin!

Morgen heb ik de heledag een RSA training, deze heb ik nodig als ik wil werken in de Horeca, en aangezien ik over 1.5 week een sollicitatie heb, is het wel handig dat ik dat certificaat alvast heb ‘voor het geval dat’ ik wordt aangenomen!
Over 2.5 uur loop ik weer naar huis en hopelijk schijnt de zon dan nog zo hard als nu :D
Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat!
Veel liefs

(foto's komen nog!!)

  • 05 September 2014 - 09:41

    Tom Meulman:

    Mooi verhaal weer. Zet 'm op met de RSA training!

    xx, papa

  • 05 September 2014 - 19:19

    Claudia:

    Blij voor jou dat je het naar je zin hebt. Ik hoop dat je die baan krijgt.
    en je kan leuk schrijven. X
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sydney

Na 38uur totaal eindelijk gearriveerd!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2015

Update

23 Oktober 2014

Time of my life

22 September 2014

wassuuuupppppp?!

05 September 2014

3rd Blog

23 Augustus 2014

First week

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 2402

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Sydney

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: